Dezvoltat inițial pentru Primăria Miercurea Ciuc, sistemul cuprinde toate activitățile din serviciile unei primării dintr-un oraș mijlociu. Dezvoltarea sistemului a început în anul 1995 și se dezvoltă în continuu în măsura în care apar noi activități ce trebuie informatizate la primării. Sistemul cuprinde activitățile a 14 servicii și birouri din cadrul Primăriei. Este un sistem care are legături externe cu alte sisteme din cadrul Primăriei, ca Sistemul de evidență a impozitelor și taxelor, precum și cu sisteme din afara primăriei de exemplu Registrul agricol sau Evidența persoanelor.
Un alt exemplu de legături este centralizarea bugetului consolidat al Primăriei. Acest buget conține pe lângă bugetul propriu a Primăriei, bugetele tuturor instituțiilor subordonate: grădinițe, scoli, ansambluri artistice, muzeu etc. Toate aceste bugete sunt sintetizate în bugetul consolidat al Primăriei cu ajutorul sistemului.
Este un sistem client/server ce folosește ca bază de date Oracle.